Verisure - kontakta oss

Hur kan vi hjälpa dig?

Kontakta vår kundtjänst, försäljningsavdelning eller lokala områdespartners.

Kontaktinformation

Kontaktinformation

Mina Sidor, Verisure App och notifieringar är för tillfället nedstängda på grund av störningar i våra nätverk.


Försäljning/information hemlarm: 020-71 33 55 (from abroad: +46 (0) 13-31 78 50)

Telefon kundtjänst: 020-7 24 365 (from abroad: +46 (0) 13-31 77 00)

E-post kundtjänst: kundtjanst@verisure.se       

Besöksdress: Gumpekullavägen 8, 582 78 Linköping

Postadress: Box 2511, 580 02 Linköping           

Organisationsnummer: 556153-2176

Snabblänkar

Försäljning och information hemlarm: 020-71 33 55

Kundtjänst - dygnet runt, året runt: 020-7 24 365

E-post Kundtjänst: kundtjanst@verisure.se 

Vanliga frågor

Verisure är det nya namnet för Securitas Direct hemlarm. Med vår framtidssäkra plattform och spännande, professionella servicesamarbeten kan vi erbjuda ett unikt sortiment av produkter och tjänster inom hemlarm och det smarta hemmet. Uppkoppling till vår egna larmcentral med övervakning dygnet runt, fria väktarutryckningar och professionell installation är grundvalar i vårt erbjudande.

Som kund kan du vara säker på att alltid ha tillgång till produkter av bästa kvalitet och tillgång till våra tjänster dygnet runt, året runt. Du administrerar ditt system enkelt via Mina Sidor på internet. Du styr och håller koll på det genom Verisure App. Med Verisure är ditt larmsystem framtidssäkrat, vilket säkerställer att du både idag och i framtiden kommer ha möjlighet att använda dig av den senaste tekniken.

Ta kontakt med vår säljavdelning på 020-71 33 55 eller fyll i ett formulär här på webbplatsen, så hjälper vi dig med ett system som passar just dig och ditt hem.

Om larmet går aktiveras kameradetektorn och bilder skickas iväg till larmcentralen. Operatören kan med stor säkerhet avgöra om det finns anledning att omedelbart skicka ut väktare, larma räddningstjänsten eller om larmet har aktiverats av misstag. Fotodetektorn kan endast ta bilder när larmet går och skyddar därför din integritet i bostaden.

Då kontaktar larmets centralenhet, VBox, larmcentralen som kontrollerar orsaken och vidtar genast åtgärd. Vid behov skickas väktare ut och säkrar ditt hem.

Väktaren kontrollerar om det har varit ett inbrottsförsök. Har du ett abonnemang med så kallat yttre inspektion så kontrollerar väktaren dörrar och fönster och täcker för det som eventuellt är skadat. Ett abonnemang med inre inspektion innebär att väktaren har tillgång till nyckel och på så vis kan göra en kontroll även inne i huset.

Sociala Medier

Följ Verisure på Facebook

Se våra reklamfilmer på Youtube

Följ Verisure på Facebook

Godnatt

Följ Verisure på Facebook

Kaninfest

Följ Verisure på Facebook

Kycklingen

Läs vår blogg

  • 4 april 2014
    Vinnarna av SmartPlug
    Under Earth Hour så hade vi en tävling, #VerisureHour. Vi fick in flera kreativa bidrag och en jury har nu valt ut fem vinnare av var sin SmartPlug.
    Vi säger grattis till @katta_b, @ginghe,...

    Läs mer